In the pocket !

Vaak en lang op gehoopt. Elke keer toch weer niet. De moed stiekem al een beetje opgegeven. Al een beetje rond aan het kijken naar iets anders. Nerveus geworden van geruchten en feiten. Maar het is dan toch gelukt !

Vanochtend kwam het verlossende mailtje. Ik zat net een beetje te balen, omdat ik vanmorgen vroeg ineens hartstikke spuugmisselijk werd en daardoor niet naar kantoor kon, maar thuis moest werken. Dat thuiswerken gaat ook niet van harte, als je telkens moet rennen naar het kleinste kamertje in huis. Maar ineens was daar DE mail.
Ik heb een juichkreet geslaakt die een straat verder hoorbaar moet zijn geweest. Ook een rondedansje kon ik met geen mogelijkheid tegenhouden. Wat een super goed nieuws !!

Opluchting en blijdschap dus. Want het is, denk ik, al wel duidelijk waar ik het over heb. Mijn contract wordt verlengd !! Ik houd mijn baan ! Ze gaan voor maar liefst een heel jaar verlengen, dus ik hoef me voorlopig geen zorgen te maken. Wat een geweldig bericht, zo op de maandagochtend. Mijn off-day was meteen weer goed !

Wat ben ik hier blij mee ! Niet alleen omdat ik nu eenmaal moet werken voor de kost, maar ook omdat ik het zo ontzettend naar mijn zin heb in mijn baan. Ik heb leuk, gevarieerd en verantwoordelijk werk, super gezellige en lieve collega’s (die trouwens haast net zo blij reageerden als ik, zo leuk !) en op deze manier dit aantal uren werken is voor mij best te doen. Hieperdepiep hoera dus !

Een hele zorg minder, zo’n jaarcontract. Telkens met drie maanden verlengd worden was, ondanks dat elke verlenging natuurlijk super is, best zenuwslopend. Elke keer weer die onzekerheid of er wel of niet verlengd zou worden. Dat is nu voor een aardig poosje van de baan. Heerlijk ! En mijn onafhankelijkheid blijft gewaarborgd, dat is helemaal geweldig !

Mijn jaarcontract is in the pocket ! JOEHOE !

contract1

Geef een reactie

